Test XV 535

 

Dobrou noc

XV 535

Technické parametry - TTD

Typ motoru / počet válců / uspořádání rozvodů vzduchem chlazený čtyřdobý dvouválec do V - SOHC
Vrtání x zdvih (mm) 76,0 x 59,0
Zdvihový objem (cm3) 535
Kompresní poměr 9 : 1
Max. výkon (k/ot./min) 46 k při 7500 ot. / min
Točivý moment (Nm/ot./min) 47 Nm při 6000 ot. / min
Plnění válců karburátory Mikuni - BDS34 / 2
Chlazení vzduchem
Startér E
Počet rychlostí 5
Sekundární převod kardan
Délka / šířka / výška (mm) 2.285 / 725 - 810 / 1.070 - 1.120
Rozvor (mm) 1 520
Přední pneumatika 3,00 -19
Zadní pneumatika 140 / 90-15
Přední brzda jednokotoučová
Zadní brzda bubnová
Výška sedla (mm) 720
Objem nádrže (litrů) 13 z toho 2,5 litry rezerva
Suchá hmotnost (kg) 182
Max. rychlost (km/hod) 156

techdata.doc [424 KB]

 


 
Stahovák.
 
 

 
Seřízení ventilů.
Sací ventil : 0,07 - 0,12 mm
Výfukový ventil : 0,12 - 0,17 mm
Napínák rozvodového řetězu

Výměna ložisek v krku řízení
Autor : Renda XV 500 Č. Budějovice
 
Dal jsem se do výměny ložisek krku řízení a podělím se o pár skušeností třeba se někomu budou hodit.Řízení mělo v přímém
směru mrtvý bod, což se těžko zjišťuje při koupi bez hlavního stojanu,když je přední kolo pod zátěží,ale po nadlehčení předního
kola na hlavním nebo servisním stojanu poznáte v pohodě.
Většinou se jedná o vymačkaná ložiska.Zakoupil jsem ložiska SSY 125 pro xv 535 od QMP za 1190,- sedly parádně akorát
nedodávaj do sady spodní těsnící kroužek OV 49 39 5.Musel jsem zdemontovat rukojeti,přepínače,páčky,zrcátka,světlo,kontrolky,
horní brýle s tacho,v předním světle elekro žádný problém vše je barevně odlišeno nebo svorkovnice,které nejdou zaměnit,pak už jen povolíte matku řízení a vidle bez předního kola vytáhnete.Stará ložiska jsem vyťukal duralem ven z krku z vidle sklepal kroužek a šup tam s novýma opačný postup klasika promáz českou ložiskovou vazelínou a montáž všeho zpět.
Nová ložiska jsou válečková na místo původních kuličkových.
V yamaze chtěli za práci 2600,- já to dělal 4 hoďky.
 
Zdravím a dík za tvorbu stránek pomohli mi při výměně, snad těchto pár informací pomůže zas jinému.